“Rasa Insecure Bila Muka Banyak Jerawat”

Setiap kali nak pegi kerja, mesti tak semangat. Mana taknya, muka dahlah Jerawat berketul ketul macam hot dog.

Ini kisah benar….

Ada satu hari, saya nak jumpa customer untuk bincang pasal hal hal perniagaan. Customer aku ini bawalah anak dia sekali.

Tiba tiba anak dia bisik,

“Mak, kenapa muka kak itu bintik bintik, kena sumpah ker?”

Kau tahu tak perasaan aku macam mana masa budak itu kata, nak nangis ada, ketuk kepala budak itu pun ada, nak lari ada Dan macam macam lagilah….

Hanya Allah jer tahu perasaan aku time itu ?

Tapi sekarang alhamdulillah semua tu dah tak ada.
Sejak diperkenalkan dengan Peony Serum.

Peony Serum adalah serum yang dilengkapi dengan Vitamin A,C,E untuk melindungi kulit dan memperbaharui sel sel kulit yang rosak. Ia bebas bahan kimia, lembut untuk kulit wajah.

Alhamdullilah, ini pengalaman Saya…

Anda pulak macam mana??
Nak cantik macam saya?

Jom dapatkan Peony Serum sekarang di https://herbitus.com/serum-opc/ !!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare